Методическая работа

23.11.12 було проведено урок  фізичної культури з учнями 1 класу та діточками старшої групи дитячого садочка  за темою "Гармонія музики та спорту". 

На  уроці вихованці дитячого садочка провели розминку з елементами аеробіки під музичний супровід. В основній частині уроку проведені естафети з  різноманітнім інвентарем. Команди мали назви: "Весна", "Зима", "Осінь", "Літо". У капітанів команд на голові були одягнені пов'язки за кольорами, які символізують пори року. Кожна команда була нагороджена   солодкими медалями. Учні 2 та 3 класу зі своїми класними керівниками вболівали за дітей з плакатами виготовленими своїми руками.

Олімпійський урок 2012
 "Олімпійські та Паралімпійські цінності"

13 вересня 2012 р. проведено Олімпійський урок у якому було  розкрито Олімпійські та Паралімпійські цінності. Учні  були ознайомлені з  емблемою та талісманом Ігр  ХХХ  Олімпіади та Паралімпійських  ігор,  що  відбулися  у Лондоні 2012 року.  
                                                              До свята завітала 
 учениця  закладу, яка нещодавно повернулась з Лондона -  Савцова Вікторія та тренер - Удалов Олег Генадійович. Для Вікторії  Паралімпійські ігри в Лондоні - перші в житті, але дуже результативні. Крім золотої медалі на дистанції 100 метрів брасом, Віка до того ж встановила і паралімпійський рекорд, пропливши стометрівку за 1.39.13.  
За словами тренера Вікторії, Олега Удалова, для того щоб досягти таких високих результатів доводилося працювати по 6 годин на день. Два тренування щодня практично без вихідних. Успіхом, крім того, послужили колосальна завзятість, талант і вміння Вікторії долати труднощі.
Учні з зацікавленістю слухали про те,   який довгий  шлях прийшлось пройти   до перемоги на  Паралімпійських  іграх. 

 Особистісно зорієнтована технологія на уроках фізичної культури ХННРБЦ

  З метою підвищення інтересу до  занять фізичною культурою використовується особистісно зорієнтований підхід до навчання та виховання, при плануванні  враховується рівень і група  здоров’я,  індивідуальні особливості кожного учня. Серед загальних і спеціальних завдань уроків фізичної культури  виділяються такі, як зміцнення здоров'я, підвищення рівня загальної працездатності, розвиток основних фізичних якостей, тобто таких показників, які мають саме пряме відношення до рівня динамічного здоров'я.
Дозування  фізичного  навантаження  розподіляємо з урахуванням стану здоров’я та  фізичної підготовленості учнів. Виняткову увагу під час виконання фізичних вправ приділяємо поставі й диханню учнів. Адже від правильного положення тіла, своєчасного вдиху  і видиху  залежить не тільки оздоровчий ефект, а й успішне засвоєння вправ.
 Учні, які тимчасово звільнені від уроків фізичної культури після перенесеної хвороби, також  беруть  активну участь на уроці:  допомагають з інвентарем, ознайомлюються з теоретичною частиною теми уроку, а у кінці уроку доповідають;  оцінюють виконання однокласниками завдань вчителя.
Використовуємо наступні  форми та методи  роботи: колове тренування, ігровий метод, змагальний, групова навчальна діяльність, робота у парах.   Під час проведення таких уроків учням надаються основні пізнавальні вміння, розвиваються їхні фізичні здібності і рухові навички, учні привчаються до самостійних занять фізичною культурою. 
Діти об'єднуються на уроці у групи на добровільних засадах, за рівнем фізичної підготовленості, за станом здоров’я в залежності від  поставленої задачі на уроці.   У кожній групі капітаном  стає учень, який має високу мотивацію та рівень фізичного розвитку.  Задача капітана групи: отримати та зачитати завдання, забезпечити порядок у групі, заохочувати групу до роботи, забезпечувати організовані переходи до інших місць занять.
При проведенні вправ у ігровій або у змагальній  формі слабкі учні розподіляються по всім командам і частіше проводиться заміна цих гравців. У естафетах більш підготовлені школярі починають і закінчують завдання і при необхідності роблять два повторення.
 При виконанні завдань у парах діти об’єднуються за фізичними можливостями,  їм надаються різні за складністю вправи.
На уроках використовується дидактичний  матеріал, що дає змогу учневі вибирати найбільш значущі для нього види роботи.
На уроках проводиться робота за картками: за обсягом матеріалу і складності завдання картки неоднакові, щоб кожен учень міг вибрати собі завдання, яке відповідає його фізичним можливостям.


Олімпійський урок з Олімпійською 

чемпионкою Сеулу зі

спортивної гімнастики Ольгою Стражевою.


             08.09.2011 р. у Хортицькому національному навчально-реабілітаційному багатопрофільному центрі було проведено олімпійський урок.
            У програмі свята було: внесення Олімпійського прапора, запалення Олімпійського вогню, виступи учасників художньої самодіяльності, виступ гості  Олімпійської чемпіонки  Сеулу зі спортивної гімнастики – Ольги Стражевої.
          Діти з зацікавленістю та теплотою  віднеслися до розповіді спортсменки про її досягнення у спорті. Після закінчення уроку відбулася фотосесія з Олімпійською чемпіонкою.




Сценарий Олимпийского урока
Презентация 

На базі ХННРБЦ 10-11 листопада  2011 року відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Науково-педагогічні засади формування соціальної компетенції учнів з особливими потребами, як невід’ємна складова навчально-реабілітаційного процесу». До проведення конференції була  написана стаття до збірника конференції та підготовлена доповідь до виступу на секційному засіданні  на тему: «Рухливі ігри на уроках фізичної культури як засіб розвитку соціальної компетентності учнів молодших класів».

Стаття

13 марта 2012г. был проведен открытый урок по лечебной физической культуре с группой учащихся 2-4 классов (нарушение опорно-двигательного аппарата).