Визитка


Вчителі фізичної культури Хортицької національної начально-реабілітаційної академії

Гвоздев Николай Владимирович
Искоростенская Юлия Андреевна
Онищенко Юлия Петровна
Киктенко Инна Павловна
Ткачов Александр Александрович
Шавло Виктор Викторович
Здоров’я - безцінне надбання не тільки кожної людини, але й усього суспільства. При зустрічах, розставаннях із близькими і дорогими людьми ми бажаємо їм доброго і міцного здоров’я, тому що це - основна умова і застава повноцінного і щасливого життя. Здоров’я допомагає нам виконувати плани, успішно вирішувати основні життєві задачі, переборювати труднощі, а якщо прийдеться, то й значне перевантаження. Добре здоров’я, що розумно зберігається і зміцнюється самою людиною, забезпечує їй довге й активне життя.  Сама людина  - це  творець свого здоров’я, за яке треба боротися. З раннього віку необхідно вести активний спосіб життя, гартуватися, займатися фізкультурою і спортом, дотримуватися правил особистої гігієни, - словом, розумними шляхами домагатися справжньої гармонії здоров’я. Людина повинна бути фізично здоровою, бо фізичне здоров’я - це природний стан організму, обумовлений нормальним функціонуванням усіх його органів і систем. Якщо добре працюють всі органи і системи, то і весь організм людини правильно функціонує і розвивається.
 У Хортицькій академії організацією фізвиховання займаються шість вчителів: Гвоздьов М.В., Іскоростенська Ю.А.,  Шавло В.В., Ткачов О.О., Онищенко Ю.П., Кіктенко І.П.
    У залах лікувальної фізичної культури,  де проводяться уроки фізичної культури, групові та індивідуальні заняття з ЛФК працюють вчителі Іскоростенська Ю.А., Онищенко Ю.П. Заняття з лікувальної  фізичної культури проводяться з учнями різновікових груп, використовуючи засоби фізичної культури з лікувально-профілактичною метою для відновлення здоров’я дітей, які мають певні функціональні розлади. Для дітей з функціональними розладами здоров’я розробляються комплекси вправ по  різним нозологічним групам: дихальні вправи, вправи для різних м’язових груп та комплекси ритмічної гімнастики, дидактичний та роздатковий матеріал. На шпалерах  у залі намальована  карта Ом, яка необхідна  для виконання дітьми спеціальних вправ на корекцію зору.
      У спортивному та тренажерному залах проводять уроки та додаткові заняття вчителі Гвоздьов М.В., Шавло В.В., Ткачов О.О. Для підвищення результатів та мотивації учнів, вчителі використовують нові методики та технології викладання фізичної культури з метою підвищення рухової активності на уроках. Створення позитивного емоційного настрою на кожному уроці з фізичного виховання за рахунок використання музичного супроводу, використання рухливих ігор, додаткових занять, самостійних занять учнів, інтерактивних технологій. Всі вчителі фізичної культури на своїх заняттях використовують інтерактивні технології: сюжетно-рольові ігри, «інтелектуальний фітнес», «кросворд», «лото», «доміно», «незвичайний крос» та інше.
   З  2010-2011 н.р.    уроки фізичної культури проводяться за програмою О.П. Аксьонової «Школа розумного руху», де пріоритетним методом навчальної діяльності є «метод рухових задачок», коли перед дитиною або групою дітей ставиться певна проблема, а вирішити її треба самостійно.
Урок проводяться з  використанням  різноманітного  спортивного  інвентарю та обладнання: футбольні м’ячі яскравого кольору, гімнастичні м’ячі, медицинболи, гантелі, скакалки, степ-платформи, бігова доріжка, гімнастична стінка.
На заняттях використовуються інноваційні здоров'язберігаючі технології та індивідуальний підхід до навчання та виховання з метою підвищення інтересу до уроків фізичної культури. Дозування фізичного навантаження  розподіляється з урахуванням стану здоров’я та  фізичної підготовленості учнів. Після виконання фізичних вправ кожна дитина може самостійно підрахувати частоту серцевих скорочень, щоб виявити реакцію організму на фізичне навантаження. Велику увагу на уроках приділяється  відпрацюванню учнями  навичок самостійної роботи, використовуючи наступні  форми і методи  організації учнів: колове тренування, групова навчальна діяльність, робота у парах, метод аутогенного тренування, рухливі ігри. Учні із задоволенням виконують вправи на уроці за картками, на яких  намальована вправа, а виконати її треба самостійно.
Вчителями проводяться додаткові заняття з фізичної культури. Завдяки цим заняттям  учні досягли значних успіхів. Учні постійно беруть  участь у олімпіадах з фізичної культури, у змаганнях, присвяченого  Дню інваліда «Гонка за лідером», у змаганнях з легкої атлетики за програмою ІААФ.     
У Хортицькій академії регулярно проводяться  спортивно-масові заходи з залученням дітей-інвалідів: веселі старти, Дні здоров’я, відкриття “Малих Олімпійських ігор, змагання з волейболу, бадмінтону, настільного  тенісу, легкої атлетики. На спортивні свята постійно запрошуються гості: спортсмени, Олімпійські чемпіони,  чемпіони світу, заслужені тренери, майстри спорту з показовими виступами та дружніми зустрічами.
У закладі організовані команди: співпрацівників з волейболу,шахів, настільного тенісу, міні-футболу; учнів та студентів з футболу, волейболу, баскетболу (стрітболу), настільного тенісу, шахів та шашок, фітнесу.
Вчителі  фізичної культури беруть  участь у роботі  проблемно-пошукової лабораторії «Фізична реабілітація». Мета якої розробка методичного банку «Фізичної реабілітація дітей» для вихованців   різних вікових груп і студентської молоді. Членами  лабораторії розроблені методичні рекомендації «Муковісцидоз», «Волейбол для дітей з різним станом фізичного здоров`я», модель компетентного учителя з фізичної культури, рекомендації «Організація рухового режиму вихованців Хортицького національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру», написані статті в лабораторний журнал: «Реалізація здоров´язберігаючих технологій на уроках фізичної культури», «Фізичне виховання при захворюваннях обміну речовин»,  «Мукавісцидоз», «Нова фізична культура або Школа розумного руху».
         
Девіз вчителів та вихованців Хортицької академії:
          
 «Рух – це життя!»


Гвоздьов Миколай Володимирович - керівник методичного об'єднання вчителів фізичної культури Хортицького центру


Освіта: ЗДПІ, 1981 рік
Спеціальність:фізичне  виховання, вчитель фізичної культури
Категорія: вища, вчитель-методист.


Іскоростенська Юлія Андріївна 
Освіта: ЗНУ, 2008 рік
Спеціальність: фізична реабілітація, магістр фізичного виховання та спорту, фізичної реабілітації, викладач вищих навчальних закладів.
Категорія: спеціаліст I категорії.



Онищенко Юлія Петрівна
Освіта: КПУ, 2006 рік
Спеціальність: фізична реабілітація, магістр фізичного виховання та спорту, фізичної реабілітації, викладач вищих навчальних закладів.
Категорія: спеціаліст I категорії.

.

Шавло Віктор Вікторович
Освіта: КДУ, 1987
Спеціальність: фізичне  виховання, вчитель фізичної культури
Категорія: спеціаліст II категорії.
 Кіктенко Інна Павлівна
Категорія: спеціаліст I категорії.







Ткачов Олександр Олександрович
Категорія: спеціаліст I категорії.

Комментариев нет:

Отправить комментарий