среда, 4 мая 2016 г.

«Роби, як я! Роби, як ми! Роби краще нас!»

Спільні свята є одним з основних і невід'ємних умов успішної соціалізації учнів, що забезпечує  їх повноцінну  участь у житті суспільства, ефективної самореалізації в майбутньому. Мабуть, ніщо так не зближує педагогів і дітей як спільні свята та розваги. Саме тому в нашій Хортицькій академії стало традицією проведення спільного  з вчителями,  вихователями та учнями  спортивно-розважального свята «Роби, як я! Роби, як ми! Роби краще нас!», яке відбулося 28 квітня.
Мета свята: пропаганда фізичної культури і спорту, як засіб зміцнення здоров'я учнів, вихователів, учителів  Хортицької академії; залучення учнів і працівників до занять фізичною культурою і спортом з метою зміцнення здоров'я; формування навичок здорового способу життя; виховання почуття колективізму, товариськості, взаємодопомоги, творчого мислення.
       У святі брали участь 3 різновікові команди учнів та команда вчителів та вихователів академії.
       Другий рік поспіль перемогу одержала команда вчителів та вихователів академії - «Хорта».  
Змагання стали справжнім святом спорту, здоров'я і молодості! Всі команди було нагороджено грамотами, пирогами, а учасники отримали заряд бадьорості і море позитивних емоцій. Свято пройшло захоплено,  цікаво і  залишило  масу позитивних емоцій і вражень.

Комментариев нет:

Отправить комментарий